HTML

My Life Without Me

"My life is a series of WTF's.?!"

Friss topikok

  • Cenó: Idővel elfelejtünk neveket, arcokat, telefonszámokat, de a legnagyobb baj az, hogy idővel elfelejt... (2010.11.07. 13:52) Meghozom a döntést...
  • Napos oldal: Klassz, hogy jól vagy! Azért Kolozsváron nagyon hiányzol! (2010.10.12. 18:15) Élet, az életem után...
  • Cenó: Magadra ismertél a sorokban és ezért bőszen védekezel(már megint). Félre is értetted (már megint). (2010.06.05. 23:48) S így...
  • Napos oldal: Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.... (2010.06.05. 22:17)
  • GálfalviGéPontZsolt: Néha szükség van arra, hogy újrakezdjük.Rengeteg fázis van az életünkben, ami néha érezhetően vége... (2010.06.03. 21:13) Soulmate...

Linkblog

2010.05.21. 12:11 Cenó

Egy alárendelt ember, mennyire lehet szexi?

Egy érdekes cikket olvasgattam ma , a Nők Lapja Caffé oldalról, Soma Mamagésa írását: www.nlcafe.hu/eletmod/20100520/soma_mamagesa_ha_a_no_a_fonok/ .

Az utolsó részben írja a következőt: "Nekem a fő kérdés inkább az: egy alárendelt ember (mindegy, hogy férfi vagy nő) mennyire lehet szexi?"

Rögtön írtam is egy smst az egyik ismerősőmnek aki érintett ebben a témában, feltettem neki a kérdést : "Szerinted egy alárendelt ember, mennyire leht szexi?" A következő választ kaptam: "Van akinek ettől izgalmas...". Fintorogtam. Ugyan kinek? Persze jött a válasz, hogy sokan ezt a helyzetet részesítik előnyben, de kéremszépen én nem az ágybéli szerepekről kérdeztem. Aztán jött egy újabb sms a kérdezett ismerőstől: "Számomra valaki vagy szexi vagy nem. Amiről te írtál az inkább a szerelemmel van összefüggésben."

Na ilyenkor van az , hogy legszívesebben kiugranék az ablakon. Újra kérdeztem:"A szerelem azt jelenti, hogy a másikat kiszolgáljuk? Hogy alárendeljük magunk a "társ" igényeinek?" Erre a válasz:"Fontosabb a másik, mint önmagad". (elröhögtem magam, de nem a leírtak viccessége miatt. Ez már szánalmas.)

Hát el lehet olvasni kéremszépen. Ettől van az, hogy férfiak és nők, gyakran negyvenen túl sem tudják, mi az, hogy szerelem, vagy egy igazi beteljesedett boldogság. A szerelem/szeretet azt jelenti, hogy kiszolgálom a másikat? Lesem minden kívánságát, és gyakorlatilag körívben és magasról teszek a sajátmagam igényeire? Alárendelem magam, mert szerelmes vagyok?

"Kincsem, persze, menj nyugodtan, költs egy halom pénzt magadra, nekem elég az az egy váltás ruha, nekem a lényeg, hogy te szép, szexi és kívánatos legyél, teljesüljenek a kívánságaid, és boldognak érezd magad." Hülye is lenne az a nő aki nem használná ki ezt, majd nem hagyná ott a pasit a következőkkel: " A férjem elhanyagolja magát. Egy váltás ruhája van, és már felnézni sem tudok rá, mert valahogy olyan érzésem van, hogy bármit megtehetek vele... Elveszett a tisztelet, hiszen ő sem tiszteli magát, én miért kéne tiszteljem őt? Ő sem szereti magát, én sem tudom már őt."

Ezek után én úgy vagyok ezzel, hogy biztosan nem kívánom meg azt a pincsikutyát amelyik folyton a lábam körül ugrál, megnyalja a kezemet, és bármit teszek úgyis visszaugrik a lábamhoz és azt várja, hogy megsimogassam... Ezt Dr. Csernus Imre írta le a legjobban : "Szeretetkúrva- Nem tud felnőni érzelmi szempontból, kudarcot kudarcra halmoz, nem tud felnézni magára, ezért mindent, MINDENT megtesz azért , hogy szeressék. De a szeretetkúrvára nem néznek fel nőként. " Ez pedig nem csak a nőkre vonatkozik. Nézzünk csak szét, hány pasi csinált már magából kúrvát.

4 komment

Címkék: lélek boldogság you leave kúrva


A bejegyzés trackback címe:

https://mosolylepke.blog.hu/api/trackback/id/tr102020401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

száradafa · http://muzsiattila.blogspot.com/ 2010.05.21. 20:25:42

A szerelemben nincs olyan, hogy alárendelt. Én soha nem találtam vonzónak egy csajt, ha elkezdett alázatoskodni, vagy főnökösködni. Én személy szerint az erős nőket szerettem. (Jobban írva szerettem volna) Na de életemben találkoztam erős jellemű nőkkel, akik kifejezetten szexisek voltak a szememben. Egy erős valaki nagyon gyengéden tud szeretni, és nem akar győzni vagy uralkodni. Ez tetszett nekem bennük. Én úgy fogalmaztam meg magamnak, hogy szikrázik az élet körülötte. Az elemek élnek. Nincs nyugalom csak cselekvés. Jó érzés a szerelem. Ha tüzes és viszonzott, az a maximum amiért ember imádkozhat.

Cenó 2010.05.21. 20:30:55

@száradafa: A szerelemben nem szabadna olyan legyen, hogy alárendelt, de még van. Látom ezt , és hallok ezekről, viszont azért is született ez a bejegyzés, hogy egyenjogúság-harmónia legyen, ne verseny, ne "táplálkozás" a másikból.

Napos oldal 2010.05.22. 17:12:33

Én nem gondolom azt, hogy alárendelt vagy egy szerelmi kapcsolatban, mert a másik fontosabb számodra mint önmagad, abban az esetben ha ez kölcsönös. Akkor máris egyenlőség van a kapcsolatban.
Egyébként ha az ember szerelmes, nem latolgat, mert ha igen, az nem szerelem!
Sajnos ritka az olyan szerelmi kapcsolat, amelyben egyformán szeretik egymást, az egyik mindig jobban szeret.

Cenó 2010.05.22. 17:15:53

@Napos oldal: Arról az alárendeltségről beszéltem amikor az egyik kiszolgálja a másikat, azt hiszi, hogy ez szerelem, s aztán sír ha átbasszák. Nem kell belemagyarázni semmit, sem átmagyarázni semmibe!
süti beállítások módosítása