HTML

My Life Without Me

"My life is a series of WTF's.?!"

Friss topikok

  • Cenó: Idővel elfelejtünk neveket, arcokat, telefonszámokat, de a legnagyobb baj az, hogy idővel elfelejt... (2010.11.07. 13:52) Meghozom a döntést...
  • Napos oldal: Klassz, hogy jól vagy! Azért Kolozsváron nagyon hiányzol! (2010.10.12. 18:15) Élet, az életem után...
  • Cenó: Magadra ismertél a sorokban és ezért bőszen védekezel(már megint). Félre is értetted (már megint). (2010.06.05. 23:48) S így...
  • Napos oldal: Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.... (2010.06.05. 22:17)
  • GálfalviGéPontZsolt: Néha szükség van arra, hogy újrakezdjük.Rengeteg fázis van az életünkben, ami néha érezhetően vége... (2010.06.03. 21:13) Soulmate...

Linkblog

2010.07.10. 21:34 Cenó

Sikerült...

Ma megtanultam, hogy a legszebbnek tartott álmom, a legigazabbnak hitt vágyam, és a legszebb szó is lehet egy a hatalmas egészből ami a káprázat része. Nemtudom érthető-e?! Tudjátok, amikor elvesztesz valamit amit fontosnak tartottál, és kétségbe esel... Mikor becsapnak, és a tehetetlenségtől majd szét robbansz, és mégis, a rosszat követő harminc másodperc után...fellélegzel. Elég erősnek kell lenned ahhoz, hogy ezt megtedd, mert ezt meg kell tenni.

Fellélegeztem. A legszebbnek tartott álmom, a legigazabbnak hitt vágyam, és a legszebb szó amit minden egyes nap hallottam- pillanatok alatt vált áttetsző, szürke hazugsággá. Ezáltal sikerült végre megtanulnom, hogy egy mosoly még semminek sem jelenti a kezdetét, csupán jól áll az emberek arcán, és bizony jól esik látni. Megtanultam, hogy hiába jó a szex, hogy ha délután fél háromkor nincs amit mondanod annak aki melletted áll és fogja a kezed, ja és megtanultam, hogy attól, hogy az én kezemet fogja, még járhat máshol, nagyon távol tőlem. Megtanultam, felfogtam, és elfogadtam ezeket, de nem vagyok hajlandó ezekkel együtt élni.

Boldog vagyok, mert valami új kezdődött el, ami minden másra fittyet hányva, őrülten, szabadon és mosollyal köszönt, és visz előre...

Kedveseim, jegyezzétek meg! Nem tudhatjátok, hogy melyik lesz életetek legfontosabb napja... Amitől azt hisszük, hogy fontos lesz, az úgysem olyan lesz , mint ahogyan elképzeltük. Ez egy az átlagos napok közül. A legfontosabb nap is normálisan kezdődik. Azokat a napokat a végük teszi fontossá...

A napot amikor elkötelezed magad valami vagy valaki iránt. A napot amikor összetört a szíved. A napot amikor megismerted a nagy Őt. A napot amikor rájöttél, hogy nincs elég idő , mert örökké akarsz élni. Ezek a legfontosabb napok. Amikor megtanulsz dolgokat, amikor rájössz, hogy mi is történik igazán körülötted. Ezek a legfontosabbak. Ezek a tökéletes napok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet álom lélek boldogság me mosoly lepke you hard smile thank i love my life breakup


A bejegyzés trackback címe:

https://mosolylepke.blog.hu/api/trackback/id/tr822143528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása