HTML

My Life Without Me

"My life is a series of WTF's.?!"

Friss topikok

  • Cenó: Idővel elfelejtünk neveket, arcokat, telefonszámokat, de a legnagyobb baj az, hogy idővel elfelejt... (2010.11.07. 13:52) Meghozom a döntést...
  • Napos oldal: Klassz, hogy jól vagy! Azért Kolozsváron nagyon hiányzol! (2010.10.12. 18:15) Élet, az életem után...
  • Cenó: Magadra ismertél a sorokban és ezért bőszen védekezel(már megint). Félre is értetted (már megint). (2010.06.05. 23:48) S így...
  • Napos oldal: Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.... (2010.06.05. 22:17)
  • GálfalviGéPontZsolt: Néha szükség van arra, hogy újrakezdjük.Rengeteg fázis van az életünkben, ami néha érezhetően vége... (2010.06.03. 21:13) Soulmate...

Linkblog

2010.04.18. 13:44 Cenó

Köszönöm

Sokat jelent és mindig is sokat jelentett, hogy tudtam :vagy nekem. Szerettem azt amikor "csak úgy" felhívtál, és szerettem azt is amikor "csak úgy" mellém ültél, hogy ott lehess. Nem fagattál, nem kérdeztél fölöslegesen minden apró részletről... Csak ott voltál velem. Most elmosolyodtam... Tudod mennyit jelent ez? Tudod milyen kevés ember mondhatja el magáról, hogy : "boldog vagyok, mert van (legalább) egy olyan ember az életemben,aki elfogad, minden gyatra és kicsinyes hibámmal együtt, aki úgy tud szeretni, hogy a szabadság és a valahová tartozás élményét egyszerre érzem át, és akihez mindig úgy térhetek vissza, mintha soha, egyetlen percre sem hagytam volna el..."

Köszönöm, hogy mindig itt vagy velem, s hogy én meg mindig visszatérhetek hozzád. Köszönöm, hogy megérted, nem köthetsz meg, nem kötelezhetsz, és nem foghatod mindig a kezem. Köszönöm, hogy megtartod a szabadságom, hogy nem akarsz csíszolni a vadságon, és nem akarsz megváltoztatni. Hálás vagyok, és maradok Veled...

Jó érzés kimondani: maradok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mosolylepke.blog.hu/api/trackback/id/tr561931490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása