HTML

My Life Without Me

"My life is a series of WTF's.?!"

Friss topikok

  • Cenó: Idővel elfelejtünk neveket, arcokat, telefonszámokat, de a legnagyobb baj az, hogy idővel elfelejt... (2010.11.07. 13:52) Meghozom a döntést...
  • Napos oldal: Klassz, hogy jól vagy! Azért Kolozsváron nagyon hiányzol! (2010.10.12. 18:15) Élet, az életem után...
  • Cenó: Magadra ismertél a sorokban és ezért bőszen védekezel(már megint). Félre is értetted (már megint). (2010.06.05. 23:48) S így...
  • Napos oldal: Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.... (2010.06.05. 22:17)
  • GálfalviGéPontZsolt: Néha szükség van arra, hogy újrakezdjük.Rengeteg fázis van az életünkben, ami néha érezhetően vége... (2010.06.03. 21:13) Soulmate...

Linkblog

2010.05.25. 14:19 Cenó

Thanks for the Memories III.

Van nekem egy nagyon kedves barátnőm. Évekig nem álltunk szóba, mert a szemembe merte mondani, hogy időnként elviselhetetlen vagyok, hogy elege van abból, hogy az asztalra csapok, és mindig az van amit én akarok. Aztán emiatt s mert az egyetemi évek is két külön útra vittek, nem találkoztunk, nem beszélgettünk. Nem mondanám, hogy hiányzott, hiszen ha vitával válsz el egy egykor kedves baráttól, akkor az inkább marad fájó emlék, amire sosem akarsz gondolni, mint egy cél, hogy visszaszerezd, hogy bebizonyítsd, elszállt a gyermeki düh, nincs már bennünk az állandó "azt akarom".

Az évek teltek, és múltak, néha egy -egy félberágott mondatot odadobtunk az üzengetőn egymáshoz, de egyikünkben sem élt a Nagy Akarat, hogy megkeressük a rég nem látott barátnőt.

Van az az észtelen szokás temetéseknél, hogy a ravatalnál áll a gyászoló család, az emberek meg bevonulnak, és mindenkit sorra meg kell puszilni, mert muszáj, s mert ez a szokás. Egy percig sem bírják ki az élők, hogy valami ne róluk szóljon.

(Kevés dolgot jegyeztem meg arról a napról, nincsenek emlékeim, csak a mondat visszhangzik mindig ha arra a május ötödikére gondolok: "Gyere vissza...")

Kevés arcot jegyeztem meg, de ha becsukom a szemem, még mindig látom közeledni Laurát. Sápadt volt, és ijedt, félt, hogy mi van, s félt, hogy mivel kell szembenéznie, majd odajött, és megölelt. Nem minden ölelésre emlékszik az ember. Erre emlékszem.

Emlékszem az ezután következő újra megbarátkozásra, mindent elmesélésre, s arra, hogy valaki teljesen elfogadott, megértett, és nem akart vigasztalni, nem akart felvidítani, csak lenni akart, és lett is... Újra egy olyan barát aki mellett jó lenni, akivel jókat lehet nevetni, s aki akkor sem hagy ott ijedten, ha nem én vagyok a legnépszerűbb, legkedveltebb, és legjópofább ember.

Hálás vagyok, hogy ilyen barátot tarthatok számon, s mindannyiszor mosolyra görbül a szám, ha az emlékeket felidézem, vagy csupán arra gondolok, hogy mennyi csuda jó dolog vár még Ránk. Köszönöm , hogy vagy Laurám, és remélem, hogy mostmár sem a néha kibírhatatlan viselkedésem, sem a távolság nem szedhet szét:)

Ja és vedd fel a telefont már, mert Boldog Születésnapot akarok kívánni!:D

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mosolylepke.blog.hu/api/trackback/id/tr322030147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GálfalviGéPontZsolt 2010.05.28. 20:02:00

Szerencséd van Werácska, hogy az a nap barátot hozott. Nekem barátokat vitt. Viszont az élet hoz az utunkba olyanokat, akikről már rég lemondtunk és csak az emlékeinkben élnek. Nálam ez a story a következőképp történt : Istivel szomszédok voltunk, kisgyerek korunkat együtt játszodtuk végig, iskolát együtt kezdtük, majdnem 8 évig padtársak, ő reálos beállítottságú, én meg humán, egymást mindig kihúztuk, ha baj volt a matek házimmal vagy neki a magyar fogalmazásával.
Majd ő elkerült matfiz én meg teológia, ő rocker lett én meg az iskola vagányai közt villogtam.Elszakadt a barátság, egy csaj miatt meg is verődött, vége lett mindennek. Évekig csak köszöntünk egymásnak s azzal annyi,pontosan 7 éven keresztül. De most megnősül és meghívott a lagziba és rákérdeztem : "miért pont engem?hisz nem voltam barátod már rég..." Erre ő azt felelte, hogy "mindigis barátok voltunk, csak az élet külön - külön kellett formáljon minket".
Na odategyé!
Ki tudja mit hoz még az élet :)

Cenó 2010.05.28. 22:52:13

@GálfalviGéPontZsolt: Mondhatnék most nagy dolgokat a barátságról. Mindannyian mondhatnánk ilyen szép kerek érzéseket, amik két emberről szólnak, de néha csak annyi kell , hogy ott legyünk. Csak legyünk. A megfelelő pillanatban, a megfelelő helyen, a megfelelő ember mellett. Neki az lesz élete nagy napja, nekünk egy másik volt. A nagy nap , nem csak öröm és szépség lehet, viszont neki az a nap arról fog szólni. Te meg LEGYÉL ott. :)
süti beállítások módosítása