HTML

My Life Without Me

"My life is a series of WTF's.?!"

Friss topikok

  • Cenó: Idővel elfelejtünk neveket, arcokat, telefonszámokat, de a legnagyobb baj az, hogy idővel elfelejt... (2010.11.07. 13:52) Meghozom a döntést...
  • Napos oldal: Klassz, hogy jól vagy! Azért Kolozsváron nagyon hiányzol! (2010.10.12. 18:15) Élet, az életem után...
  • Cenó: Magadra ismertél a sorokban és ezért bőszen védekezel(már megint). Félre is értetted (már megint). (2010.06.05. 23:48) S így...
  • Napos oldal: Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.... (2010.06.05. 22:17)
  • GálfalviGéPontZsolt: Néha szükség van arra, hogy újrakezdjük.Rengeteg fázis van az életünkben, ami néha érezhetően vége... (2010.06.03. 21:13) Soulmate...

Linkblog

2010.02.21. 17:07 Cenó

Kedves...

Vannak dolgok amiket sosem mondtam el Neked, és mostmár nem is fogok... Olyan értelemben nem, hogy felhívlak, vagy-mint régen-leülök melléd és mesélek, Te meg mosolyogva, vagy éppen határozott komolysággal -meghallgatsz... Így már soha többé (legalábbis ebben a földi életben) nem beszélgethetünk, de bízom benne, hgoy van egy csodaszép hely ahol vársz rám, és egye fene, ne legyen szép a hely, Te légy ott, és az számít. A találkozásig viszont van még dolgom itt.

Elolvastam ma a leveledet amit még rég írtál nekem, és rámjött, hogy írjak én is. Az írod, illetve kérded, hogy vajon lesz-e még olyan, hogy várni fogom a hazamenetelt...

Sosem mondtam el Apu (és mindennél jobban sajnálom, hogy nem tettem meg) de nekem repdesett a szívem mindannyiszor ahányszor a Szejkéről beláttam a várost és tudtam : ITTHON VAGYOK... Kacagott a lelkem amikor kinyitottad az ajtót és meghatódva rám nevettél. Apu! Én szerettem hazatérni és hálás voltam, hogy mindig hazavársz, és boldog mert-bármennyit is voltam távol- a szeretet amivel vártál nem változott, sőőőt, én úgy érzem, hogy minden eltelt nappal jobban szerettél, s mindig adtál valamit amitől többnek éreztem magam a többi lánynál...

Hálás vagyok, hogy nem tartottad meg magadnak a szeretetet, hanem a szívembe zártad, a nevetéseinkkel,,a reggeli ébresztésekkel. Azok voltak a legboldogabb éveim, és olyan sokat érnek! Itt bennem... Különbek minden más emléknél, és a mai napig is úgy tudnak simogatni, hogy érezzem: még mindig nagyon és egyre jobban szeretsz.

Hálás vagyok azért, hogy megtanítottad, hogyan kell NŐ-nek lennem, mert felhívtad a figyelmem, ha túlságosan elvetettem a súlykot,és hálás vagyok azért is, mert megtanítottál küzdeni, és talpon maradni még akkor is ha a Világ őrült pörgésbe kezdett körülöttem.

Remélem úgy mentél el, hogy tudod: a legjobb Apa voltál, s a legszebb ajándék az életemben. Tudnod kell, hogy a mai napig (s életem utolsó másodpercéig) büszkén, s boldogan vallom, hogy a Te lányod vagyok! Köszönöm, hogy nem hagytál itt búcsú nélkül, köszönöm, hogy hívott a lelked mikor úgy érezted menni szeretnél, s köszönöm, tiszta szívből köszönöm, hogy ott lehettem életed utolsó óráiban, hogy a karjaimban hagytad el ezt a világot.

Kiváltság ez, és kiváltság , hogy a lányodnak vallhatom magam, mert széppé és kerek egésszé tetted az életem, s a mai napig is azért hiszem , hogy érdemes , mert megtanítottad egyszer!

Soha el nem múló szeretettel:

Lányod.

4 komment

Címkék: élet apa lélek you thank


A bejegyzés trackback címe:

https://mosolylepke.blog.hu/api/trackback/id/tr931778546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fishi 2010.02.22. 17:52:51

Te pedig igy adod tovabb mindenkinek a remenyt es igy mutatod meg, hogy hogyan kell csinalni, hogyan kell elni...az ilyen es ehhez hasonlo gondolataid mindig mosolyt csalnak az arcomra es valahol erot, hogy mindenen tullepve tovabb kell menni es elni renduletlenul:)
:*:*:*

Cenó 2010.02.22. 18:30:46

Előkerültél:) Megvagy!:) :*:*:*

fishi 2010.02.24. 01:39:51

En mindig itt vagyok:* csak neha megbujom a fuggony moge...kell olyan is:) de most mar azt hiszem eleg volt...meg verzek belul...de lassan begyogyulok..es akkor ellegetem a fuggonyt...:)
süti beállítások módosítása